duminică, 14 noiembrie 2010

Primele mele incercari

Ieri am incercat sa realizez primele bijuterii din rasina, fiind o tehnica cu care nu am mai lucrat pana acum am avut ceva probleme, o sa povestesc peripetiile :D
- nu am ajustat cantitatea asa cum trebuia asa ca la primul produs (o brosa) nu s-a intarit rasina
- nu am intins rasina asa cum trebuia si am stricat un model de inel
- din nou am gresit cantitatea si nu am curatat cum trebuia frunza si rasina s-a intarit atat de repede incat scobitoarea cu care intindeam rasina a ramas fixata in rasina (in 3 secunde s-a intarit mai ceva ca superglue-ul)
- nu am purtat manusi de protectie si am atins rasina cu mana, rasina arde destul de tare si m-am iritat
- am folosit o forma de inima, de la o cutie de bomboane de ciocolata dar rasina a trecut prin acea forma mai ceva ca acidul sulfuric

Dar am reusit sa realizez si 2 bijuterii pe care le voi posta imediat :)

2 comentarii: