duminică, 4 iulie 2010

Targ






Nu am fost multumita de aceasta editie a targului "I love handmade" din mai multe motive:

1. si cel mai important :D Vanzarile nu au mers prea bine
2. Duminica (azi) nu am mai fost la targ pentru ca ploua si m-am decis ca nu merita sa ma chinui
3. Desi organizatorii au spus ca o sa fim mai putini la aceasta editie eu una cred ca am fost tot atatia ca si la editiile anterioare :| A fost foarte aglomerat
4. Numai 1,5 m nu avem spatiul meu, am stat pe colt si poate am avut 1m... La editia anterioara am avut aceeasi masa si acelas suport si am avut loc suficient, acum am fost blocata in spatele lor pentu ca nu am avut loc nici sa ies :|

Mi-am cumparat o brosa superba de la http://handmadebytwosisters.blogspot.com realizata prin tehnica Quillin. Este brosa papagal de aici, cea cu verde.
O sa intru si in posesia unui cercel special, de aici :D

Imi cer scuze de la handmadebytwosisters, trebuia sa le aduc azi o brosa acadea, dar daca nu am mai fost... o sa incerc totusi sa ne vedem special pentru brosa :D

Later, later edit :D (pentru ca nu mi-a mers internetul)

Pana la urma am fost duminica pentru cateva ore, a fost mai bine decat sambata :D insa au fost aceleasi probleme legate de spatiu :|
Am reusit sa dau acadeaua si sa-mi iau superbul cercel :D

Un comentariu: