marți, 5 octombrie 2010

Victory in cifre

La data de 5 octombrie 2010, ora 13.00

Blog:

* 527 de produse
* 19.884 de afisari de pagina
* 58 de persoane interesate
* 335 de postari
* 86 de comentarii


Hi5:

* 8871 de prieteni
* 2548 de comentarii
* 3058 de vizitatori unici

Yahoo messenger:


* 744 de contacte


Facebook:


* 513 prieteni
* 340 de "I like"


Twitter: 


* 135 de followers
* 68 tweets


Comenzi:


* 139 de colete puse la posta

* 48 de comenzi predate personal
* 429 de modele
* 883 de bijuterii handmade vandute
* 1275 de martisoare handmade vandute

Altele:

* 4 targuri la care am participat
* 5 profile Victory
* 2 articole publicate in reviste
* 17 luni de existenta
* peste 830 de emailuri primite

5 comentarii:

  1. Felicitari si la mai mare!

    Da' ce evidenta exacta a cifrelor ai :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi, parca tot nu e statistica completa.

    In cat timp ai ajuns la aceste cifre?

    Imi mai stau pe limba niste intrebari tabu, gen, e rentabil, dar cred ca o sa raman cu curiozitatea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna :)

    Da am o evidenta destul de stricta si foarte usor de verificat, trebuie doar sa intri pe siteurile respective + imi notez tot ce vand tocmai pentru a vedea daca este rentabil si iti pot spune ca este rentabil ;) Este o pasiune dar si o sursa foarte buna de venit

    La "altele" scrie in cat timp -> 17 luni de existenta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari,ai foarte multe modele frumoase si asta se datoreaza talentului.Succes in continuare!
    P.S.:esti fata?:-s
    scuze,dar tot timpul am fost interesata sa aflu.
    am si eu id'ul tau,am vorbit de vre-o 3 ori pana acuma in legatura cu niste medalioane pe care vroiam sa le fac cadou da' nu am mai avut timp.
    Flavia:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult de tot pentru aprecieri :*

    da, sunt fata :D Ma cheama Victoria

    Daca te hotarasti vreodata asupra unor modele iti stau la dispozitie :)

    RăspundețiȘtergere